Splošni pogoji

Pogoji poslovanja

  • V kolikem času dobim naročen izdelek?
    Naročilo bo dostavljeno v roku 3-7. delovnih dni v kolikor je izdelke na zalogi. Če želenega izdelka nimamo na zalogi vas bomo osebno kontaktirali in sporočili rok dobave.

  • Kdo mi dostavi paket?
    Paket Vam dostavi Pošta Slovenije. V primeru, da Vas takrat ni doma, Vam poštar pusti obvestilo in paket potem prevzamete na svoji pošti. Če želite paket prejeti na drug naslov (npr. v službo) pa to enostavno zapišete v komentar pri oddaji naročila.

  • Ali lahko naročilo opravim preko telefona?
    Naričilo lahko opravite preko tel. Št. 041 639 166

 

  • Ali je poštnina višja, če naročim večje število izdelkov?
    Pri naročanju večje količine je poštnina brezplačna! (pri plačilo po povzetju si Pošta Slovenije zaračuna stroškov provizije za izvedbo storitve odkupa, Strošek poštnine je naveden pri naročilu. Pošta Slovenije si dodatno zaračuna stroškov provizije pri plačilu po povzetju., a v primeru plačila po povzetju Pošta zaračuna storitev odkupnine po veljavnem ceniku Pošte Slovenije

*upošteva se vrednost po veljavnem ceniku Pošte Slovenije na dan nakupa.


  • Kako plačam paket?
    Poštar vam bo prinesel paket na dogovorjeno mesto, ob prevzemu ga plačate. Če vas takrat ni doma, vam bo pustil v poštnem predalu obvestilo, s katerim paket prevzamete na pošti. Tam tudi poravnate položico.

  • Lahko plačam po predračunu?
    Seveda. Ob naročilu označite način plačila in na osnovi izpisanega predračuna poravnate znesek kupnine. Takoj, ko mi zabeležimo priliv, izdelek odpošljemo.

  • Artikli, ki sem jih izbrala mi ne ustrezajo, jih lahko vrnem?
    Seveda, pošljite nam jih nazaj na naš naslov. Pripišite svoj naslov in TRR, artikle vam brezpogojno zamenjamo ali pa vam vrnemo denar.

 

Splošni pogoji


  1. Prodajni pogoji za nakupe preko spleta
    Splošne in ostale pogoje poslovanja določa Knez-Strunjan d.o.o. (ponudnik), ki blago na spletni strani www.knez.eu  prodaja v svojem imenu in za svoj račun.
    Podatki o podjetju:
    Knez-Strunjan d.o.o.
    Strunjan 86
    6320 portorož
    ID za DDV: 
    SI75167956
    Davčni zavezanec: DA


SPLOŠNI POGOJI
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene zunaj njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Knez-Strunjan d.o.o. in kupec medsebojne obveznosti urejata s temi splošnimi pogoji in z Zakonom o varstvu potrošnikov.
KOMERCIALNI POGOJI
Cene:

  • vaša cena: cena priporočena s strani distributerja,
  • znižana cena: je znižana redna cena po kateri se prodaja predstavljeni artikel za določen ali nedoločen čas.

Označevanje znižanih artiklov:

  • V ZNIŽANJE : so izbrani izdelki limitiranih količin, zadnji kosi

Vse cene vključujejo DDV. Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila, razen v primeru napake pri ceni. Kljub nenehnemu preverjanju pravilnosti objavljenih podatkov, se namreč lahko zgodi, da je objavljena cena ali zaloga napačna. O morebitni napaki bomo kupca nemudoma obvestili (po elektronski pošti ali telefonsko) in poizkušali najti rešitev v obojestransko zadovoljstvo.
Kupec v prejeti pošiljki prejme račun na katerem so poleg specifikacije stroškov tudi navodila za morebiten odstop od pogodbe/nakupa.

V kolikor kupec izbere način plačila po predračunu ima na voljo 8 dni za plačilo računa, v tem času tudi garantiramo zalogo naročenih izdelkov.  V kolikor plačilo ni opravljamo si pridružujemo pravico do odpovedi naročila.


ZAVRNITEV NAROČILA
Knez-Strunjan d.o.o. lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.


ODSTOP OD POGODBE/NAKUPA
Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najkasneje v petnajstih dneh od prevzema blaga na naslov Knez-Strunjandoo, Strunjan 86, 6320 Portorož,sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop (30 dni), se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe/nakupa. V primeru, ko kupec odstopi od pogodbe/nakupa s sporočilom na Knez-Strunjan doo mora prejeto blago na naš naslov vrniti v 30 dneh po sporočilu. Knez-Strunjan d.o.o bo znesek prejetega plačila za vrnjeno blago nakazal kupcu v 7 dneh po prejemu vrnjenega blaga. Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Stroške vračila blaga plača kupec.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.


GARANCIJA
Za izdelke kupljene v naši spletni trgovini, veljajo vsi garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Garancija je možno uveljaviti le ob predložitvi računa.

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev spletne trgovine. Kljub nenehni skrbi za ažurnost in pravilnost objavljenih gradiv, so vsebinske napake spletne strani so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

Trudimo se zagotoviti kar najboljše fotografije prodajanih artiklov, a je kljub temu potrebno fotografije jemati kot simbolične.
AVTORSKE PRAVICE
Objavljene vsebine so ali v lasti podjetja Knez-Strunjan d.o.o., ali ima podjetje za objavo soglasje avtorja. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja Knez-Strunjan d.o.o je prepovedano.


KODEKS PO ZEPT
Knez-Strunjan d.o.o. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Dostava

Paket Vam dostavi Pošta Slovenije. V primeru, da Vas takrat ni doma, Vam poštar pusti obvestilo in paket potem prevzamete na svoji pošti. Če želite paket prejeti na drug naslov (npr. v službo) pa to enostavno zapišete v komentar pri oddaji naročila.

Način plačila

NAČINI PLAČILA IN OSNOVNE INFORMACIJE

  1. Kako lahko plačate naročene izdelke?
    Izdelke lahko plačate po povzetju (pri tem načinu plačila si Pošta Slovenije zaračuna od 0,84€ do 1,2€ stroškov provizije za izvedbo storitve odkupa, (Cenik Pošte Slovenije veljaven od 1.1.2013), ali po predračunu, ki mora biti poravnan pred odpremo blaga in ne vsebuje dodatnih stroškov.
  2. Koliko znašajo stroški dostave?
    Strošek poštnine je naveden pri naročilu. Pošta Slovenije si dodatno zaračuna stroškov provizije pri plačilu po povzetju., a v primeru plačila po povzetju Pošta zaračuna storitev odkupnine po veljavnem ceniku Pošte Slovenije

*upošteva se vrednost po veljavnem ceniku Pošte Slovenije na dan nakupa.

  1. Je možen osebni prevzem ?
    Osebni prevzem izdelkov je mogoč ob vnaprejšnjen dogovoru in sicer na sedežu podjetja Knez-Strunjan d.o.o. Strunjan 86, v Strunjanu.
  2. V kolikem času dobim naročen izdelek ?
    Naročilo bo dostavljeno v roku 2-7. delovnih dni v kolikor je izdelek na zalogi. Če izbranega izdelka ni na zalogi vas bomo osebno kontaktirali in sporočili, kdaj vam lahko dobavimo želeni izdelek.
  3. Kako izvedem plačilo po predračunu, kje je predračun?
    Ob pravilno izpolnjenem naročilu na svoj elektronski naslov dobite povzetek naročila in na njem je virtualni plačilni nalog z vsemi podatki, ki jih potrebujete za izvedbo plačila. Plačilni nalog se nahaja pod povzetkom naročila, zato z miško odprite cel dokument ali se pomaknite nižje po dokumentu.
  4. Ali mi lahko izdelke pošljete na naslov, ki ni moj domači naslov?
    Seveda, izdelke vam pošljemo lahko kamorkoli, le v naročilu morate opredeliti naslov, kam želite izdelke prejeti.

Pravilnik o zasebnosti

Izjava o zasebnosti:

Informacije potrebne za nemoteno in varno poslovanje in zakaj jih bomo uporabili?

–        Ko naročate blago, nam morate posredovati vaše ime, priimek, naslov in elektronski naslov (če ga imate). To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu. Po uspešno izvedenem naročilu se vaši osebni podatki izbrisani in je zato nemogoče, da bi do njih preko interneta prišle tretje osebe.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Vaša privolitev

Z uporabo naših spletnih strani se hkrati tudi strinjate z uporabo informacij na način in v zgoraj opisanih primerih.

V primeru spremenjenih pogojev in pravil, vas bomo na teh straneh sproti obveščali.

Ves čas vas bomo torej seznanjali, katere podatke potrebujemo in kako jih uporabljamo.

Kako lahko stopite v kontakt z nami?

Če imate kakršnokoli vprašanje o zgoraj navedenih izjavah in pogojih, načinu poslovanja našega nakupovalnega centra, o vaših izkušnjah pri nakupu in če imate kakšno pripombo in mnenje o naših spletnih straneh, nam lahko pišete preko elektronske pošte: